17 mars 2010

Johannas nya hobby

Johanna har en ny hobby, hon tömmer alla skåp och lådor hon kommer över. Hon har tagit denna hobby och nästan gjort en sport av det. Hon slår dagligen nya hastighetsrekord och visar stor uppfinningsrikedom med att hitta nya ställen som man kan ta sig an, som till exempel öppna en låda medan man sitter i matstolen och snabbt och effektivt tömma den på sitt innehåll!




Här är det ljus- och servettlådan som får sig en omgång!


Och badrumsskåpen......

Det enda positiva med detta - om man bortser från hur kul hon har det - är att jag får sorterat och fixat i dessa skåp! :)

4 kommentarer:

Kim sa...

Hahahaha, får jag låna Johanna när jag ska städa i min garderob och i mina skåp? Verkar praktiskt eftersom man tvingas städa! =)

Jennica... sa...

Anytime! :)

Anonym sa...

Tänk när hon börjar gå på egen hand.

P

Jennica... sa...

Mmmmm, det orkar jag knappt tänka på! :) Fast å andra sidan ska det blir så himla kul! :)