22 februari 2010

Underbara stora tjej

Jag skulle åka och handla mat. Hade ingen lust. Jossan hade heller ingen lust utan ville stanna hemma, vilket var ok. Jag gick här och muttrade över hur trist det är att handla, att dra på Johanna kläder, att packa in vagn och allt det där. Jag frågar Jossan sådär lite i förbifarten om hon inte kan tänka sig att följa med ändå, och sitta med Johanna i bilen medan jag handlar i vår lilla affär istället för på Maxi, så hade allt gått fortare.

Då säger min fantastiska 9-åring, "jo, det kan jag, allt för dig mamma, så att du känner dig glad." Hon är väl helt otrolig! Det värmde gott i hjärtat och så glad jag blev, för det gick verkligen mycket mycket fortare!

I bilen skrålade vi tillsammans till Gyllene Tider och hade hur mysigt som helst. Hon är fantastisk våran stora tjej!!

Inga kommentarer: