03 februari 2010

Eftermiddagsbus



På eftermiddagarna innan vi gör oss i ordning för kvällen så tar vi det lite lugnt i bungalown. Johanna får mat och sedan tar hon sin vila. Vi andra läser, tittar på tv, tar en promenad eller nåt sånt. Idag gick Jens iväg med tvätten till ett tvätteri medan jag var 'hemma' med tjejerna. Och vilket röj de hade! :) Johanna skrattade så hon kiknade åt Jossans bus! Så underbart att se hur mycket de tycker om varandra! Nu har vi ätit en god middag på ett grannhotell och nu är det läggdags. God natt!

4 kommentarer:

Lotta(svärmor) sa...

Gulliga tjejer! Saknar dom jättemycket...!

Kim sa...

Sötistjejerna! Snart Melodifestivalsdags och ni missar hälften! Hur tänkte ni där? :)

Ann-Charlotte sa...

Instämmer helt med Lotta svärmor.

Anonym sa...

Hej Jennica. Åh, vad det ser härligt ut!!! Här har det varit snökaos med många trafikolyckor, ni valde verkligen rätt veckor. Jag skulle varit och byggt mässa i Danmark men jag är sjuk! Peter o barnen har haft vinterkräksjuka och jag trodde att jag skulle klara mig men nej........Ha det så bra och NJUUUUUUUUUUUUUT, det ser verkligen underbart ut i Thailand.
Kram, Christine.