13 november 2009

David Oscarson

Idag har de besök av en man som heter David Oscarson på Nyhetsmorgon, han designar pennor. Jätte-vackra pennor! De diskuterar också hur viktigt det är med en fin penna och åsikterna går isär, den kvinnliga programledaren tycker det är totalt oviktigt medan den manliga (Steffo) tycker det är väldigt viktigt med en fin penna som är skön att skriva med. Och jag håller med Steffo till 100%! Att skriva med en penna som är riktigt vacker och skön att skriva med är fullständigt annorlunda än att skriva med en vanlig ful penna, och jag skriver mycket finare med en penna jag tycker om! Sån är jag...... :)

David Oscarson gör otroligt vackra pennor - och dyra! De kostar runt 5.000 US dollar styck!! Men så är de handgjorda i glas, silver och guld......





3 kommentarer:

Kim sa...

Ska vi skriva till det på önskelistan?

Jennica... sa...

Ärligt talat, så tänkte jag först då jag såg dem att det ju kunde vara en kul sak att önska sig.....men sen så hörde jag priset.... :)

Dave O. sa...

Tack fö dina snälla ord!
Varma Hälsningar,
David Oscarson