12 oktober 2009

Trötter....

Idag har jag verkligen varit tråkig på bloggfronten. Troligen på alla fronter faktiskt. Jag har varit så himla trött och med denna trötthet har det kommit huvudvärk och ett ytterst dåligt tålamod. Johanna valde att vakna till liv igår efter sista nattmålet som var avklarat vid halv ett ungefär, sedan så var hon vaken ett bra tag. När hon väl somnat så låg hon och gruffade och grymtade sin vana trogen resten av natten - så nej, sömn var inget jag fick så mycket av i natt!

Hela dagen har jag gått runt som i ett töcken med dundrande huvudvärk och med ögon som varit väldigt ljuskänsliga och som haft som en dimma framför sig hela tiden. Ingen super-dag precis. Får trösta mig med att jag trots detta tillstånd faktiskt fick en del tvätt struken och så har jag tränat. 

Kvällen avslutades med babysim och det gör en alltid på gott humör, så det var kul! Och nu ligger jag nerbäddad i min säng - redan halv tio!! Jens insåg att jag inte pallade så mycket mer så han ska ta natten med Johanna och jag ska få sova. Sköönt!! Fick ju i och för sig sova i helgen men det är svårt att ta igen all sömnbrist på en natt - så detta är guld värt!!

2 kommentarer:

Kim sa...

Sov så gott syrran. Jag ska också nanna nu och jag hoppas att min bebis (jourtelefonen) håller sig lugn.

Jennica... sa...

Hoppas att du fick en bra natt Kimman! Det fick jag! Såå skönt!