10 oktober 2009

Ridning och lite annat

Snart är det dags att åka och hämta Josefine hos hennes kompis där hon har sovit i natt. Sedan är det dags för ridning......måste erkänna att jag har absolut ingen lust med det idag. Jag känner mig frusen och trött och hade mycket hellre velat mysa runt hemma istället för att sätta mig i ett kallt ridhus. Ska dessutom ha med Johanna eftersom Jens jobbar idag. Inte så krångligt i och för sig, det krockar lite med hennes mat bara.... Jajaja, inte klaga! Jossan älskar det och det är värt allt besvär och frysande för att se hennes lyckliga leende när hon sitter där på sin häst! :)

Väl hemma igen så tänkte jag att vi kanske kunde basta, Jossan och jag. Om Johanna skulle få för sig att somna lite lägligt....får väl se om vi har tur! Men det hade varit super-skönt, är så himla frusen idag som sagt. Senare i eftermiddag ska vi hem till Jens föräldrar på middag, vi fick ju ställa in förra helgen eftersom Jens mamma blev sjuk. Men nu är alla friska och det ska bli himla mysigt!

Avslutar med att visa en bild på en fin vit gammaldags hissgardin som hade varit fin i Johannas rum. Men inser att det är svårt att se själva gardinen på bilden...... Ni får titta på bilden i sin helhet istället, för det är en väldigt fin bild! :)

Foto lånat från Syster Lycklig.

Inga kommentarer: