03 oktober 2009

Myslördag!

Idag  blir det en riktig myslördag! Om ett tag så kommer min kompis Nellie hit och vi ska köra in till Malmö för att gå på nyöppningen av butiken JP Hobby. Föga inspirerande namn, men underbar butik där allt för scrapbooking och kortmakeri finns. Scrapbooking har jag inte testat men kortmakeri tycker jag är fantastiskt kul! Det ska bli jätte-mysigt att gå i lugn och ro och titta och välja och göra det tillsammans med Nellie. Känns nästan lite lyxigt! :)

Senare i eftermiddag åker vi hem till Jens föräldrar på middag. Det ska också bli mysigt, det var ett tag sedan vi sågs i lugn och ro. Ni vet, man ses ibland såna där korta stunder och hinner aldrig riktigt prata. Men det är tanken att vi ska hinna ikväll, så det ser jag fram emot! Är så glad att jag tycker så mycket om mina svärföräldrar! Jag vet ju en del som inte är så förtjusta i sina.....och det verkar jobbigt. :)

Jens får en dag med tjejerna och det är väl inte dumt det heller! Världens bästa är de ju så värre kan han ha det! ;)


Inga kommentarer: