25 september 2009

Jimmy Choo for H&M

Den 14 november är det premiär för näste H&M designer samarbete - nämligen Jimmy Choo for H&M!! Detta är stort! Jimmy Choo är en gud när det gäller skodesign! Har det varit hysteri innan vid dessa designersamarbeten, så kommer det vara HYSTERI denna gången! 

Och denna gången ska jag vara på plats - och slåss! Jag och Sara! :) Det är min födelsedag och allt, men det spelar ingen roll. Jag bara SKA ha ett par Jimmy Choo skor! Eller väska. Vilken födelsedagspresent! 

Här kommer ett smakprov från kollektionen:









4 kommentarer:

Kim sa...

Ja herregud... blir alldeles matt bara jag tänker på det. Bra present dock!

Käranån sa...

Hej1
Tack för din kommentar i min blogg. Jag vet inte om det hålls Tilda-kurser i Skåne, för jag bor i Vasa Finland...:))

Jennica... sa...

Hej Käranån,

Oj då! Var det så långt bort! :) Det fattade inte jag! :)
Hahaha! Jag trodde faktiskt att du bodde i Sverige. Fina saker gör du i alla fall och jag kommer att hålla koll på din blogg. Och förhoppningsvis så ska jag våga mig på att sy något själv!

Jennica... sa...

Hej Kimman,

Ja, man kan nog bli lite matt.....det kommer att bli helt tokigt! Men man kan liksom inte missa det! :)