25 augusti 2009

Usch......

......vilken dag. Ingen bra alls. Är så förtvivlat trött. Har haft ett par nätter med dålig sömn och jag känner mig helt dimmig. Johanna hade en gnällig dag igår och natt i natt, vet inte varför, hon brukar ju aldrig vara så. Jossan kände sig lite dålig i förrgår och Jens känner sig kass idag, så kanske hon också känner sig lite dålig. Eller så är det kanske tänder. Men hon har ingen feber eller så. Idag har hon varit på bättre humör, men nu är jag helt slut och är inte den roligaste mamman - och då blir det inte sådär jätte-kul barn heller...

Solen skiner, det finns tusen saker att göra....men mitt huvud är fyllt av bomull och jag sitter bara och glor. Snart kommer Jossan hem, så jag måste rycka upp mig. Vi ska till tandläkaren i eftermiddag, näst sista besöket. På torsdag åker tandställningen på.

Nej....skärp dig. Kom igen. Bit ihop. Lite kallt vatten i ansiktet, en kopp kaffe - och sedan så får jag ta tag i det här som kallas livet igen. Inte lönt att sitta här och tycka synd om sig själv. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jennica

Har en minut över mellan mina kunder och var inne o tjeckade din blogg. Du såg så himla fräsch ut imorse när vi möttes vid bussen, du såg inte alls trött ut. Jag måste säga att jag avundas dig att du är hemma och njuter med lill-trollet, och du har ju hela härliga hösten framför dig med dina powerwalks o den där speciella höstluften. Lyllost! Ha en härlig dag! Sitter du och planerar dukningen till dopet? Kraaaaaaaam, Christine

Jennica... sa...

Åhhhh, TACK!!! Jag kände mig allt annat än fräsch kan jag meddela! Mer dimmig.....
Och jo, det pågår lite planering inför lördagen....om man säger så!
KRAM!!!!