16 augusti 2009

Slö söndag

Idag har det varit sista söndagen innan Jossan börjar skolan och Jens börjar jobba. Det har verkligen varit en slö söndag! Vet egentligen inte riktigt vad jag gjort, vart dagen tog vägen. Jens åkte iväg och kitesurfade, perfekt dag för det med sol och bra pålandsvindar. Jossan har haft sin bästis här hela dagen och nu sover hon över här, de ligger och snusar på två madrasser där nere. Själv har jag egentligen inte gjort något alls, det enda vettiga jag kan komma på är att jag har pysslat ett kort! :)

Till middag gjorde Jens färsbiffar som vi grillade och jag gjorde sallad till. Jossan och hennes kompis åt det som hamburgare med bröd.  Salladen som jag gjorde innehöll både våra egna tomater och så "skördade" vi vår första paprika! Jätte-kul att kunna äta sina egna grönsaker. Vi hade faktiskt morötter till som också är våra egna. 


Inga kommentarer: