30 augusti 2009

Trötta ben....


.....efter att ha sprungit 3 km i snabbt tempo, på inrådan av coachen! 

På tisdag springer jag iFORM loppet som är ett motionslopp på 5 km tillsammans med min mamma, Kim och Lina. Ska bli kul och det känns skönt att jag har tränat lite innan. Inga storslagna mål som bra tider eller så, jag vill bara kunna känna att jag kan springa loppet utan att hålla på att dö efteråt. Som sagt, inga storslagna mål och ambitioner.... :)

Nej, men allvarligt talat så är jag så nöjd med att jag har kommit igång med löpningen! Det känns kul och jag är jätte-motiverad, och därför har målet till detta målet varit att jag ska kunna springa det och känna mig ok efteråt. När min syster anmälde oss så var jag totalt otränad och inställd på att gå. Nu kan jag springa (läs jogga...) och känna att jag kan ta i och att jag har lite ork. Det betyder mycket för mig!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Jennica, roligt att dopet gick bra. Är det inte skönt nu när det är över? Jag kände mig lite stressad båda gångerna innan dopen med all stress o press. Jag var uppe i Sthlm på vårt showroom där i Frihamnen, vi ställde inte ut på Formex, kunderna kommer till oss istället där vi kan visa hela vårt sortiment med 5000 aktiva artiklar. Där hade jag presentation för kunderna med tips o ideer med våra produkter, det var höst&jul arrangemang. JÄTTEKUL. Nästa vecka skall jag jobba i Danmark och bygga upp vårt showroom där. Mycket farande, lite stressigt med stora barn o stora läxor. Det fanns massor med Clean-
dofter och en hel del saknade tester. Så jag frågade damen i kassan, men hon försökte beskriva dofterna, men det är inte så lätt att försöka föreställa sig hur dom doftar på MIG. Det är ju verkligen individuellt. Och det fanns ingen möjlighet att öppna ny flaska och ha den som prov, nej, nej, det gick inte för sig. Tänk så mycket försäljning dom går miste om !!!! HU! Lycka till med springeriet, vad du är duktig, Jennica! Nu skall jag packa ihop lite halsband o armband till en butik i Simrishamn, en kund till mig som vill sälja några i butiken! Tackar som bugar, jag skall skicka några stycken, så får vi se.... Ha nu en härlig vecka, kram från Christine

Jennica... sa...

Hej Stin,
Jo, faktiskt....i ärlighetens namn så är det rätt skönt att det är över! :) Vi hade en super-mysig dag, men det är ju rätt mycket förberedelser för att man ska kunna ha den där dagen. Idag har jag bara tagit det lugnt.
Jag läser ju en hel del inredningsbloggar och jag har förstått att det är många som besökt er! Och jag kan meddela att de varit nöjda! :) Vilket kul jobb du har! Är faktiskt lite avis, det hade varit kul att få se ert showroom här en dag.
Dåligt att du inte kunde få lukta på Clean dofterna, riktigt dåligt. Service....har de hört talas om det?!
Och vad kul att du ska sälja dina smycken i butik!! Jag har helt kommit av mig men börjar bli sugen igen, har lite nya idéer men de kräver pengar och det är något som jag inte har så mycket av just nu.... Men vi kanske kan ta en repris på en av våra mysiga pärlkvällar? Det hade varit kul att sitta tillsammans och pärla igen, bara för att det är kul.
Sköt om dig, hoppas vi ses snart!
KRAM!!!

Kim sa...

Gött syrran!! Det var bra att jag anmälde oss tycker jag. Tänk vilken form du är i! Själv är jag ju i ingen form alls, men jag passar på att slappa lite nu tills dess att höstträningen drar igång. Om ett par veckor är det tennis och innebandy i mängder!

Anonym sa...

Hej Jen, klart vi kan pärla. Jag är ju helgalen, har lagt SÅ mycket pengar på pärlor o dyl men sålt en hel del uppe i Mora o beställningar osv. Kul. Vi kan se om det finns någon kväll i höst? Njut av din ledighet med Lillan.
Kram STIN