31 juli 2009

Ny kalender

När vi var i Helsingborg och hämtade min dator så passade jag på att köpa en ny kalender. Ni som känner mig vet vilken höjdpunkt detta är! Kan springa runt i tusen olika affärer och leta efter den perfekta! Nu så finns ju inte denna tiden riktigt, samt att det ju egentligen inte är kalenderbytartid. Eller jo, för alla skolkids..... Och eftersom jag hade en Hello Kitty-skolkalender som kalender förra året så får jag också byta nu istället för till årsskiftet. Eller så är man så wild and crazy som min kära sambo föreslog, och byter då med! ;)

Här är resultatet, en fin ljusrosa kalender med gummisnodd - perfekt! Man blir glad bara man ser den! :)


Ahhh, både dator och kalender på plats! Det är helt perfekt, det värmer gott i en planeringsfreak som jag! :) Fatta vad jobbigt det varit att inte ha någon kalender, att inte ha koll på saker och ting! 

2 kommentarer:

Pernilla sa...

Jag älskar också att köpa nya kalendrar! Det är något speciellt. Men i år är första året som jag inte har fyllt i allas födelsedagar och adresser... Det är lite begränsande kan man säga. Och nu är det ju ingen idé då kalendern "går ut" om fem månader...

Jennica... sa...

Vad kul att du delar min kalenderpassion! :)
Just nu sitter jag här och funderar på vilken penna jag ska använda...mycket viktigt beslut! Jag är en sån person som bara älskar pennor, papper och annat sånt där. Jag färgkodar mina kalendrar, dvs födelsedagar i en färg, jobb i en färg, privat i en färg. När jag jobbade hade jag till och med olika färger för olika typer av möten. Jajaja, jag vet!! Nördigt så det förslår!! :)