24 juli 2009

Huslig


Jag har legat lite back med strykningen...... Vissa människor har tvättberg, själv har jag strykberg! För ett par år sedan började jag stryka all tvätt, det gjorde jag aldrig förr. Men nu sedan jag börjat så kan jag inte sluta, det blir ju så mycket finare! Och efter att vi köpte vårt ångstrykjärn så går det definitivt inte att sluta, det gör strykningen mycket enklare. Hm, nu låter jag som om jag vore 100 år.....minst.....
I vilket fall så har jag legat lite back.....men igår gjorde jag värsta röjet och ska ta det sista idag! Snart så ser man bänken i tvättstugan igen! :)


2 kommentarer:

Kim sa...

Snygga högar! Själv är jag tvärtom. Förr strök jag allting, men nu stryker jag absolut ingenting. Så mycket skönare! =D

Jennica... sa...

Förstår det! Men nu är nästan hela högen struken! Skönt! :)