02 juni 2009

Det här med sömn

Usch vad fort man blir bortskämd! Den senaste veckan har Johanna sovit hela natten. Hon har ätit sitt sista mål vid halv tolv ungefär och sedan sovit till sex, sju på morgonen. Jätte-skönt!

Men i natt så vaknade hon redan vid tre! Jag lyckades få henne att sova till strax efter fyra men sedan gick det inte längre.....under denna timme tror jag att jag stoppade in nappen ungefär tio gånger, sedan får man inse sig besegrad....

Sedan fick jag sova ett par timmar till innan hon började gruffa och klockan sju var det dags att gå upp och fixa med Josefine. Gaahhh - vad jag är trött nu!!! Huvudvärk!!!

Det går snabbt att bli bortskämd!!

2 kommentarer:

Kim sa...

Finns det några kvar på det stora möbelvaruhuset nu eller svimmade alla när de fick syn på världens sötaste lilla tjej?

Jennica... sa...

Några föll nog bort! ;)