24 april 2009

Matthew Williamson för H&M


Igår var det världspremiär för H&Ms samarbete med den brittiske designern Matthew Williamson! Hans kläder har mycket färg och mönster. Denna kollektionen släpps i två omgångar, första delen igår och sedan en sommarkollektion den 14 maj.

Jag har helt missat detta i år.....hade ju inte heller funkat direkt att vara där och "slåss" med barnvagn! Men lite synd, jag vill ju gärna ha något plagg från alla H&Ms designersamarbeten. Kollade precis på Blocket, där brukar ju plaggen dyka upp ganska så snart men där fanns inget ännu. Allt är dessutom slutsålt på nätet. 

Denna rosa klänning hade jag gärna haft på någon kul fest i sommar!


Jag tycker att denna blå kostymen är jätte-fin, både att ha som hel kostym men även att använda delarna var för sig.

Fin kuvertväska!

Det finns även en jätte-fin skinnjacka som jag gärna haft, men hittade ingen bild på den! Finns säker en massa annat fint också som jag har missat. Får helt enkelt hålla ögonen öppna på Blocket!

Tidigare designers som samarbetat med H&M har ju varit:
- 2004: Karl Lagerfeldt
- 2005: Stella McCartney
- 2006: Viktor & Rolf
- 2007: Roberto Cavalli
- 2008: Commes des Garcons

Jag har plagg från Stella McCartney, Viktor & Rolf och Commes des Garcons.

4 kommentarer:

Kim sa...

Jag tänkte på det, men trodde du visste. Rackarns!

Jennica... sa...

Jag visste det, men glömde bort det just igår! Typiskt! Har inte sett något om det i Aftonbladet.....det brukar ju stå rätt mycket om det, att det är långa köer och sådär. Undrar om Taina shoppade?! :)

Kim sa...

Jag träffade henne igår, men hon sa inget om det iaf.

Unknown sa...

Jag missade också detta helt! Jag har nog tappat kollen fullständigt :) Jg har veckouppdatering på din blogg. Hoppas allt är bra med er!
Kramar