22 april 2009

Mer magknip...

Lillisen har skrikit mycket i kväll. Troligen magen eftersom hon fått mat, hon fick ny blöja och fick ligga i famnen så allt borde egentligen vara bra. Stackaren. Men nu har hon sovit lugnt ett tag, fast hon börjar röra lite på sig nu ser jag, dags för mat igen. Det är ganska så otroligt att hon är så inställd på att äta var tredje timme. Utan att man väcker henne så vaknar hon själv ungefär var tredje timme, hon går som en klocka.
Jag ska hoppa i säng direkt efter att hon ätit och hoppas på att hon somnar gott. Jag är så trött och behöver sova! Det har ändå varit en bra dag tycker jag, fick ju till och med duschat! :)
Jag och Jossan var och pantade flaskor och sedan så handlade vi en present till hennes bästis som ska ha övernattningskalas på fredag. Ingen promenad idag tyvärr...

I morgon kommer min kompis Malin på besök, hon är en ängel och tar lunch med sig. Det ska bli super-mysigt att träffa henne, har inte träffat henne sedan jag slutade jobbet för ungefär 5 veckor sedan. Hon ska också ha bebis, hon har ett planerat kejsarsnitt inplanerat till om ett par veckor. Kul! Det är mysigt att flera av mina närmaste vänner också är eller kommer att vara mammalediga samtidigt som jag.

Nej, dags att göra mig i ordning för natten innan lillisen vaknar! GODNATT!!

Inga kommentarer: