28 mars 2009

Lite status....

Tyvärr så uppdateras det inte så flitigt i bloggen just nu, ni förstår säkert varför. Vi mår alla bra men försöker hitta nya rutiner vilket inte är så lätt alltid. Vi har ju alla tre också en ny person som vi ska lära känna och förstå och det är definitivt inte lätt. Den lilla damen i fråga har troligen lite problem med magen och skriker ganska mycket, speciellt på natten (såklart). Vi provar olika saker och så fort jag känner att jag har lite mer koll på läget så kommer det bli mer liv i bloggen igen.
Däremot ska jag försöka twittra, det är ju lite enklare.....det gör jag med mobilen.

KRAM!!!

2 kommentarer:

Kim sa...

Stackare, inte kul med magknip. Själv har jag varit uppe två ggr i natt och jobbat när Holland ringt, har jour, så du är inte ensam nattmänniska iaf!

Ann-Charlotte sa...

Så jobbigt ni har det flickor. Vi sover gott men är uppe tidigt. I dag var vi ute på vår första picknick.