31 mars 2009

Första turen med vagnen


Igår när Jens kom hem från jobbet så tog vi en promenad i vårsolen - härligt! Skönt att komma ut, jag hade inte varit ute ordentligt på flera dagar. Många som pysslade i sina trädgårdar, solen sken och fåglarna kvittrade. Det är en härlig tid som väntar!


Lite sol på nosen...



Den stolta storasystern körde vagnen! Det är hennes gamla vagn som vi återanvänder. När det blir dags för sittvagn så köper vi en ny, den delen är mer sliten plus att vagnarna idag är så mycket mer smidiga. Men än så länge duger denna bra!

4 kommentarer:

Kim sa...

Så mysigt!! Skönt att det börjar bli lite värme ute också.

Jennica... sa...

Ja, ser fram emot att få lite bättre ordning på dagarna så jag kommer ut mer.

Jens sa...

Fick lite info om sömnproblem för småttingar av Ulf Johansson. Jag fick lova att inte fråga var han fick det ifrån.. :)

http://www.alltombarn.se/smabarn/somn-1.22530

Johanna har inga sömnproblem ... men det är intressant läsning ändå...

Pus på er!

Jennica... sa...

Intressant läsning. Just nu önskar jag dock att hon ville sova, i alla fall inte gallskrika när jag lägger ner henne så jag kunde duscha! :)
Tacka Ulf! :)