20 februari 2009

Sportlovsdag!

Idag har jag och Jossan som sagt haft Sportlovsdag tillsammans! Jossan hade "beställt" bowling, vilket vi båda tycker är jätte-skoj! Det gick jätte-bra att bowla med magen, inga problem alls. Vi hade en kul timme på bowlingbanan! Efteråt så fikade vi lite och tittade på Jossans kompis som också var och bowlade med sina föräldrar.

Super-bowlaren!

Mmmmm, efter en timmes bowling är det gott med choklad och Mer!

Efter bowlingen åkte vi till Center Syd och där köpte Josefine jätte-tuffa kläder på JC, hon fick ett presentkort därifrån i julklapp som vi inte utnyttjat ännu. Foto på detta kommer i morgon! Vi ska bort på kvällen och då ville hon vara extra fin! :)

Jag köpte bok till bokklubben och sedan fikade vi på Graffitti café! Pannkakor som vanligt för Jossan, denna gången klämde hon i sig hela sex stycken! :)


När vi kom hem så bakade vi kladdkaka som ska avnjutas ikväll till Let´s Dance!



Mums! Gott med smet!! :)

4 kommentarer:

Kim sa...

Det verkar vara en riktig kanondag får jag säga, men bowlade du verkligen med magen?! Jag tror det är meningen att man ska använda de där kloten som finns där.

Jennica... sa...

Ja, ibland var det svårt att välja rätt! :)
Nej, allvarligt talat så gick det jätte-bra, inga probs alls. Men nu har jag lite ont i ryggen......

Anonym sa...

Det låter jättemysigt. Vilken fin bowlingstil Jossan har. Ta det lugnt med magen

tycker Pappan

Jennica... sa...

Allt är lugnt med magen, den var det som sagt inga problem med. Däremot fick jag lite ont i ryggen på kvällen, träningsvärk.... :)