14 november 2008

Fortsatt firande!

Nu sitter jag här hemma i soffan och slappar efter en jätte-mysig födelsedag!
Dagen började ju super-bra med uppvaktning både hemma och på jobbet. På lunchen bjöd Sara mig på en jätte-mysig italiensk restaurang, mycket god mat och mycket mysigt snack blev det. När jag kom tillbaka till jobbet hade min snälla arbetskamrat/chef varit och köpt en bukett vackert rödrosa amaryllisar till mig!

Nu ikväll har jag, Jense och Jossan varit ute och ätit god födelsedagsmiddag. Vi var på restaurang Godset i Lund. Jag och Jense åt kronärtskockssoppa till förrätt, jag åt sedan risotto medan Jense åt ren. Jossan åt långafilé med potatispuré, perfekt för henne. Efter denna fantastiskt goda middag begav vi oss hemåt, super-trötta var vi alla tre. Sedan blev det ytterligare en trevlig överraskning, för utanför dörren stod en underbart vacker vit orkidée från söta goa Christine!

Nu har Jense och Jossan däckat uppe i vår säng, jag sitter här nere och myser lite i tystnaden. Är egentligen också jätte-trött, men det är ganska mysigt att sitta här och mysa en stund. Ska snart dra mig uppåt jag med.

TACK alla söta goa rara vänner och familj som har grattat och uppvaktat mig idag!!!
KRAMISAR till alla!

3 kommentarer:

Kim sa...

Njöt du av sången? =D

Anonym sa...

Hej Jen!!! Åh, vad roligt att du tyckte om orkidén, tänkte att krukan/vasen passar hemma hos dig också! Jag förstod att ni inte var hemma så jag ställde den långt in mot väggen, för jag var orolig att den skulle blåsa omkull. Vi åkte till Landskrona för Oliver o hans bandylag skulle samlas 19.00 och matchen skulle börja 20.15!!! En fredag!!! Vi släppte av honom och sedan åkte Peter, jag och Molly ner på Inferno (fd Gränden, mitt eomot polishuset) och där åt vi jättegod mat. Sedan såg vi matchen och den slutade 5 - 2 till Olivers lag, så det var roligt. Vi var inte hemma förrän 21.30. Vilken härlig födelsedag du hade, du blev ju riktigt uppvaktad hela dagen! Så roligt! Vi hörs av, Jennica,
ha en skön helg. KRAM Christine

Jennica... sa...

Kimman: Jodå, visst gjorde jag. Satt och nickade i takt och fnissade lite grann! :)

Stin: Tack igen! Jo, det var en härlig fölsedag. På söndag blir det familjekalajs!