14 november 2008

Fölsedag!!!

HIPP HIPP HURRA för mig! :)

I morse blev jag väckt med sång och frukost på säng! Och presenter!!
Såå mysigt! Vi låg i sängen och åt goda bullar med super-gott pålägg, det var tända ljus i hela sovrummet, jag fick öppna presenter och Jossan berättade Bellman-historier i mängd.....utan poäng för den hade hon oftast glömt! :)

Jag fick en jätte-fin klänning och en stickad bolero och Sex and the City-boxen med alla sex säsonger av Jense! Av Jossan fick jag ett fint födelsedagskort och en liten korg som hon hade vävt. Och - så fick jag en crosstrainer!! Så att jag ska kunna träna lite, jag är ju så hemskt otränad och oroar mig lite för hur jag ska orka med en förlossning! Helt perfekt! Nu kan jag träna och kolla på Sex and the City samtidigt!

Det var en super-mysigt morgon, precis som det ska vara!

På jobbet så blev det kram-kalas, alla skulle kramas och säga Grattis! På mitt bord fanns en present från Nellie!!! En jätte-fin korg som hon sytt själv, i den fanns choklad/chilli-te, chokladsnittar och choklad. Jag blev helt rörd! Så himla gulligt!!

Sedan gick jag iväg en kort stund och när jag kom tillbaka så låg en annan present på mitt bord! Inslagen i ett fantastiskt ljusblått papper med rosa rosor och rosa band! Det var en annan kompis, Lotta, som hade lämnat den! Det var boken "Husmorsorna - the ultimate köksalmanacka" som jag faktiskt önskat mig (fast det visste inte hon)!! Så himla gulligt - igen!!!

Vilka fantastiska vänner jag har!! Sitter här och känner mig alldeles lycklig och varm i kroppen!

Och på lunchen så ska jag ut och äta med Sara....och kanske någon mer som jag inte vet!

Hurra vad det är underbart att fylla år!!!


10 kommentarer:

Kim sa...

GRATTIS bästa syrran!!!

Jennica... sa...

TACK!!!
Men du är ju bästa syrran! :)

Anonym sa...

GRATTIS - GRATTIS

önskar

Mamman / Pappan

Jennica... sa...

Tack tack! :)

Kramisar!!!

Anonym sa...

stort grattis!!!

Jennica... sa...

Tack Louise!!!
Tänkte komma in och handla det där julteet och glöggteet en dag, det lät super-gott!!

Pernilla sa...

GRATTIS i efterskott! Och jag vill ha ett sånt jobb som du har. Vilka gulliga kollegor!

Jennica... sa...

Tack Pernilla!

Ja, de och alla andra har varit så himla gulliga idag!!! Känner mig så lyckligt lottad!

Anonym sa...

Till mamma!

GRATTIS mamma hoppasdu får en bra födelsedags kalas!!!!!!
Nu ska jag årna present till dig.

Jennica... sa...

Hej Lilla Gumman,

TACK så mycket för dina fina fina presenter!!! Jag blev jätte-glad!! Och en har jag ju kvar, den som jag försökte hitta med skattkartan idag.....ska bli spännande att se vad det är för något.

Puss & Kram!
Jag älskar dig!!!