27 november 2008

Pysselsaker!


Man kan köpa så fantastiskt mycket kul på Panduro Hobby!

Detta köpte jag idag:
- de tre trekantiga sakerna högst upp på bilden är små verktyg som man klipper hörn med. Två av dem klipper rundade hörn, olika vinklar och en av dem klipper med en slags form.
- den silvriga tången gör små hål i form av en blomma
- tre stämplar med snöflingor
- stämpeldyna i silver

Detta ska jag använda när jag gör små kort som ska fästas på de cellofanpåsar som jag ska ha att lägga de smycken i som jag ska sälja på julmarknaden. Det blir små vikta kort i vitt, med en silver snöflinga på framsidan. Detta kort skall fästas med en silvertråd som träs genom det lilla blomformade hålet.

Det blev faktiskt riktigt bra!! Ska försöka få ihop själva texten på korten i morgon eller på lördag. Kul kul kul!!!!

3 kommentarer:

Kim sa...

Vad du är pysslig! Inte som vår kära mor sa till mig igår: "Ååå vad du är fumlig med dina fingrar, flytta på dig!!"

Jennica... sa...

Hahahaha!! Hon är rolig! Men det är bra med rak kommunikation, inga tveksamheter liksom! :)

Kim sa...

Rolig?! Stackars mig! Inte lätt att baka när mamma är i närheten!