01 juli 2008

Trött....

Nu börjar jag se fram emot semester! Förra veckan kändes det väldigt avlägset med semester, men nu så har den börjat hägra tycker jag. Och då är det ändå 2,5 vecka kvar....fast på ett sätt är det bra, jag har så mycket kvar att göra på jobbet så de där veckorna kommer att behövas!

Jag har lite dåligt samvete för lill-Joss bara, hon tycker inte det är så värst kul på fritids just nu. Inga kompisar alls förra veckan, ingen från hennes klass och bara en eller två från hennes D-spår. Men denna veckan blev det lite bättre, två tjejer från hennes klass ska vara där denna veckan plus att de har två utflykter inplanerade. Idag ska de till stranden i Barsebäck, hoppas att vädret blir ok. På torsdag ska de till sjöarna och på fredag ska hon kanske kanske vara hos kusinerna. Nästa vecka ska hon vara med min mamma en dag, de ska ha en Build a bear-dag. Det fick Jossan i födelsedagspresent.

Själv är jag trött....beror visserligen på att jag är uppe för sent på kvällarna, men ibland orkar jag inte bry mig om att jag är uppe för sent. Vill ju göra allt som jag känner för, såsom att pärla till exempel. Igår gjorde jag två nya halsband, ett svart och ett grått. Lite längre modell. De blev fina tycker jag, får väl se vad övriga tycker på torsdag då vi ska ha visning! :) Hoppas att jag får tid att pyssla lite till i kväll.

Idag står det för övrig på schemat - förutom att jobba.... - handla mat till smyckevisningen samt till vår middag i morgon då Nellie och Erik kommer på besök. Ska en sväng till bibblan också och lämna lite böcker. Igår tog jag tag i ett gammalt dåligt samvete förresten, en påse med kläder som ska till kemtvätten har legat i bilen i eeeevigheeeeter - och innan det så låg denna påse lika många evigheter i tvättstugan. Men nu är den lämnad - OCH kan ni gissa vad jag hittade i den. Jo, min silvriga top från Soaked in Luxury som jag har varit av med så länge!! :)

Inga kommentarer: