10 juli 2008

Nya klänningar!

Var ute med Jense på lunchen för att shoppa klänning till ikväll! Ville ha en somrig fin klänning som passar att gå och se "Sex and the City" i! Väldigt tjejigt - men väldigt kul! Och det mest fantastiska är att jag har en sambo som absolut förstår att jag helt enkelt bara behöver en ny klänning för detta ändamål! Han är bara bäst! :)

Tänkte mig en blommig eller i alla fall en i glada sommarfärger. Det blev faktiskt två klänningar....båda i svart/vitt! :) Tja, ibland blir det inte som man tänkt sig - men jag är super-nöjd ändå!

Den som jag troligen kommer att välja för ikväll kommer från 'Soaked in Luxury' och är fantastiskt fin! Tyvärr kan jag inte hitta någon bild på den, får be Sara att ta ett foto av mig så att ni får se den!

Den andra kommer från Gina Tricot och var ett riktigt fynd. Den kostade bara 299:-, som hittat!


5 kommentarer:

Anonym sa...

Jenka liknade Charlotte York (Kristin Davis) när hon tog på sig sin Soaked In Luxury klänning... mycket sött!

Anonym sa...

Längst till vänster på bilden nedan!

Kim sa...

Kristin Davis OCH Pernilla Wahlgren, vad är det för kändissyrra jag har?!

Jennica... sa...

Hihihi! Ni är väl bara för söta ni två! Jag sitter här och myser över de höga tankar ni har om mig! :)
Puss på er!

Jennica... sa...

Förresten!
Jense, jag är impad över att du vet vad Charlotte hette! :)