16 juni 2008

Världens mest omtänksamma!

Hade en riktig skitstart på min dag i dag, saker som rörde jobbet. Blev ledsen och upprörd och skrev till Jens att just nu tycker jag inte alls om mitt jobb.....

Efter att jag kommit tillbaka efter en massa möten blir jag stoppad i receptionen och får veta att jag har ett paket som väntar på mig.

Det var en......



...MacBook!!! (En bärbar dator)

Jag har önskat mig en sådan. Skulle vilja ha en egen dator så att jag har en egen att leka med. Jens håller ofta på med nerladdningar, installationer eller annat som jag är rädd att förstöra. Jossan har ju sin, men det är hennes speldator. Jag skulle vilja ha en egen att blogga på, göra fina inbjudningar, fixa med bild och film och lite så. Sånt är Mac super-bra på!!

Och nu har jag en!! Ringde ju Jense direkt och han sa att jag verkat så ledsen så han ville muntra upp mig.

Han är väääärldens bästa och mest omtänksamma!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Just det här med MacBook, det låter lite som en snabbDatorKedja och man vet ju kvaliten på t.ex. vissa snabbmatkedjor...
....och hur är då kvaliten på denna... ...ja ni förstår säkert mitt resonemang :-)

Men snäll är han den där pöjken du lever med.

Kim sa...

Mäh! En MacBook! Bara så där! Hmm... jag får iaf gratis lunch imorgon, inte fy skam det!

Jennica... sa...

Ja, bara sådär... :)
Jag blev såklart super-glad och man kan göra fantastiskt mycket kul med den. Sånt som jag gillar. Fixa med bilder, musik och så kan man designa kort, böcker, kalendrar och allt möjligt. Och bloggar såklart! Kanske kommer det en nydesignad blogg en dag! :)