27 juni 2008

Semester dag

Idag har jag faktiskt haft en semesterdag! Det var riktigt skönt att koppla bort jobbet efter den senaste tidens stressiga och jobbiga period. Tanken med dagen var att jag och Christine skulle stå och visa och förhoppningsvis sälja våra smycken på golfklubben, där vi har våra smycken i shopen.

Vi har ju varit där en gång innan, på en VIP-kväll, och det gick ju sådär.....därför hade vi inga större förhoppningar på denna dag. Och tyvärr så fick vi rätt i detta....det var verkligen ingen bra dag. Christine sålde några halsband medan jag bara sålde ett enda armband....lite trist, men jag antar att man måste igenom sådana här perioder också. 

Men nu ser vi fram emot nästa vecka då vi ska ha visning hemma hos Christine. Det ska bli riktigt kul! Det har varit så lyckat och roligt de andra gångerna vi har haft visningar! Jag har skickat ut mail med inbjudan till de flesta som jag bjudit tidigare, men om någon som läser detta är intresserade av att komma så kan ni väl lägga en kommentar!

Just nu sitter jag i köket och bloggar, mitt emot sitter Jossan och spelar SIMS2 som är det nya "inne-spelet" hos oss! :) Ska snart stänga ner datorn och göra ett halsband tänkte jag.....eller kanske gå och lägga mig, är urtrött! 

I morgon ska jag klippa och tona mitt hår, det ser jag också mycket fram emot! Ska bli skönt att få bli lite ompysslad ett par timmar. På kvällen kommer några kompisar över på grillning, hoppas att vädret blir bättre än idag. Regn, åska och blixtar hör inte riktigt till min bild över semesterväder! :)

4 kommentarer:

Kim sa...

Har ju glömt att fråga, varför fick jag inte låna Jossan i förrgår? :)

Har hon IKEAs inredningstjohejsan till SIMS2? ;)

Jennica... sa...

Oj, förlåt. Både frågan om du kunde passa henne och skälet till varför du inte fick glömde jag visst! :)
Jag och Jens skulle på IKEA FAMILY seminarie på varuhuset, det handlade om att inreda enligt Feng Shui. Men det blev inställt pga sjukdom.

Jepp, hon har IKEA-delen till SIMS - såklart! :)

Kim sa...

Jaha, där ser man! Och hahaha, ja, självklart har hon det! :)

Jennica... sa...

Faktiskt en kollega till mig som har jobbat med SIMS och tagit fram det, så jag hade det faktiskt innan det kom ut i butik! Så det så! :)