23 juni 2008

Ny vecka - nya tag!

Efter en förfärlig jobbvecka förra veckan och en fantastiskt kul midsommarhelg - så är det dags för en ny vecka igen.

Den började för min del med ett dåligt samvete.....Jossan känner sig inte helt kry men fick gå på fritids ändå idag. Både jag och Jens har viktiga möten idag som inte gick att ställa in. Men jag ringde precis och kollade med fritids och nu var hon och åt och hade mått bra och lekt och stojat hela förmiddagen, så det är nog ok.

Sedan har jag också avverkat ett möte med 10 olika länder inblandade. Det var ett webmöte, vilket innebär att alla kan se samma presentation och dokument via sina datorer plus att vi kommunicerar via telefon. Mycket teknik som ska fungera och jag var super-nervös, men det gick bra och det är såå skönt att det är avklarat!

Nu är det snart lunch och sedan gäller det att kavla upp ärmarna igen och fortsätta jobba! :)

Hoppas hoppas att detta blir en riktigt bra jobbvecka!
Privat är det alltid bra - och det är ju tur det! :)

Mina tankar går till svärföräldrarna som just nu är på väg till värmen och tzatzikin på Kreta, hoppas att de får en riktigt underbar semester!

Inga kommentarer: