18 juni 2008

Eltandborste fortsättning.....

Nu har Kim skrattat gott åt mitt eltandborste-inlägg plus att hon har visat det för mer eller mindre hela sin bekantskapskrets!!

Men jag har hittat någon som förstår och även fått en förklaring till detta fenomen. En arbetskamrat till Kim förstod precis vad jag menade. Hans förklaring är som följer:

"Ibörjan är det klurigare för att vibrationerna gör så att ögonen skakar och då känns det som att allt snurrar fastän man står stilla och så blir man yr."

Så det är alltså mina ögon som skakar!! Nu känns det ju verkligen bättre....ögon som skakar....uuäähh!! :)

Men det ska tydligen bli bättre, de där elisarna skakar mer när de är nya. Så det är bara att fortsätta hålla i sig och inte titta i spegeln så vänjer jag mig nog!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Prova att försöka titta på en datorskärm eller en tv medan man borstar med en eltandborste! Blir hur sjuka effekter som helst! Allting blir suddigt och det känns overkligt och som i slow-motion... bättre än LSD (tror jag)

Jennica... sa...

Usch, låter verkligen inget för mig. Tjejen som blir yr av minsta lilla!

Kim sa...

Yr av minsta lilla?! Och det ska komma från berg- och dalbaneåkaren nummer 1?!