05 maj 2008

Tappade tänder!

Jossan har haft en hemskt lös framtand! Och när jag säger hemskt lös, så menar jag verkligen hemskt lös. Den har hängt på en liten tråd!

I fredags kväll kaste hon och jag studsboll tillvarandra ute på gatan. Då missade hon bollen och den kom upp på hennes mun, jag såg hur hog tog sig mot munnen och så blev hon jätte-ledsen. Jag förstod vad som hänt och tyckte att "det var ju bra, nu åkte äntligen den där tanden ut". (Vilken grym mamma jag är...) Och visst hade en tand åkt ut...fast inte den som var så lös - utan den brevid! Men det är klart, den skulle ju ut den med! :)

Sedan så åkte den jätte-lösa tanden ut på Bauhaus i lördags. Så nu berättar hon för alla som vill höra att "mamma slog ut den ena tanden, och den andra tappade jag på Bauhaus!!". :)


Jossan med jätte-lös tand!


Jossan utan framtänder!

2 kommentarer:

Kim sa...

Hahahaha, Jossan är väl det sötaste som finns!

Jennica... sa...

Kan bara hålla med! :)