14 mars 2008

Dagen

Idag så har jag fått ett nytt projekt på jobbet....hm, inte för att jag behövde mer att göra precis! Så på ett sätt nervöst med tankar som "hur i hela friden ska jag hinna med det också" och på ett sätt kul att få göra något nytt. Jag har ju mina surdegs-projekt som jag dragits med de senaste 1,5 året! Min kollega Lotta hade dock en farhåga när det gällde att jag skulle ta detta projektet (det är väldigt viktigt) och det var att hon tycker att jag har dåligt kharma eller något i den stilen. Mina projekt avslutas aldrig..... :)

På lunchen var jag ute och köpte present som Jossan ska ha med sig på kalas i eftermiddag. Hon ska på badkalas i Lödde simhall, och hon ska vara där redan 16.30. På vägen tillbaka till jobbet så pratade jag med mamma och vi bestämde att jag och Jossan ska dit i morgonkväll på middag. De har Gittan och Bosse på besök denna helgen, det är våra grannar från Småland. Det ska bli jätte-mysigt att träffa dem igen, det var länge sedan....kommer faktiskt inte riktigt ihåg när det var sist... Enda kravet för kvällen är att jag och Jossan får titta på Melodifestivalen - det är ett måste!! Heja Charlotte Perelli säger jag - Heja Amy Diamond säger Joss!

Nu är det slutpausat - nu är det dags att jobba igen!

Ser fram emot kvällen med lugn och ro i TV-soffan framför Let´s Dance och en stor skål med popcorn!

2 kommentarer:

Erik och Nellie sa...

Jag håller med dig! Charlotte Perrellis Hero är sjukt bra! :)

Jennica... sa...

Bra - då hejar vi på den!! :)