15 februari 2008

Kärleks-dag

Igår var det Kärleks-dag och det uppmärksammades på lite olika sätt och vis!

Jag fick super-gulliga mail av pappa, mamma och Kim. Jag fick söta SMS av kompisar. Vi fick gulligt SMS av svärmor, som är duktig med sin nya mobil! :)

På jobbet fick vi gele-hjärtan! :)

Jag och Jens fick super-söta Alla Hjärtans Dag kort av Josefine! Ett på morgonen som hon hade gjort hemma och vars ett som hon gjort i skolan. Massor av hjärtan och glitter! :) Plus att hon skrivit jätte-fint med små bokstäver, det börjar släppa nu. Hon har inte alls gillat att skriva tidigare.

På kvällen lagade vi god middag hemma och Jens och Jossan fick små presenter av mig. Jens fick duschtvål, body lotion och duscholja. Kanske inte den mest manliga presenten, men en omtänksam sådan. Vi är riktiga "torrisar" sedan vi kom hem från Thailand och nu fick han fina produkter från Lumene och Body Shop.

Jossan fick ett silverhalsband med en ängel berlock. Hon är ju min lilla Ängel, samtidigt som det ska vara hennes skyddsängel. Hon har det på sig idag! Hon försökte bota sin hicka med det i morse....det gick sådär! :)

Inga kommentarer: