22 februari 2008

Fredag!!

Skönt med fredag! Jag har varit lite virrig med dagarna denna veckan, jag har hela tiden legat en dag före!

Jag har en mötesfri dag på jobbet idag och det är skönt, då kan jag kanske få undan en del som ligger här i mina högar. Jossan har sista dagen på Sportlovet och på dagens schema står det Bio. De ska titta på film och äta popcorn och de kakor (muffins och lite annat) som de bakade i tisdags.

Efter jobbet ska vi ta en tur och shoppa lite! Jag har tipsat Jens om en jätte-fin kofta som jag sett och jag behöver något till i morgon. Sedan blir det väl fredags-mys i soffan med godis och Let´s Dance! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pappan undrar

Vid vilken ålder går brytpunken på "På spåret" och "Let´s Dance"?

Jennica... sa...

Hahaha! Ja du, det där är en diskussion som vi faktiskt haft hemma. Jens vrider lite på sig för att vi tittar på Let´s Dance, det är liiiite jobbigt tycker han. Men På Spåret är ännu värre!!! Det vägrar han! :)