07 januari 2008

Jätte-apelsin


Nu när julen är slut och man har återgått till vardagen igen, så får man ju även försöka få tillbaka sina gamla vanor. Med detta menar jag min och Lottas fruktstund som vi har på jobbet varje eftermiddag. Nu under julen så har jag bytt ut den fruktstunden mot en chokladstund, eller en glöggstund, eller en nötstund eller en annan mindre sund och nyttig stund! :)

I alla fall så blev det en apelsin idag - Världens Största Apelsin!!! Jag äter på den fortfarande, efter en och en halv timme. Är proppmätt!! Behöver ingen middag!

2 kommentarer:

Kim sa...

HAHAHAHAHA, roligt!! Jag har nog aaaaldrig blivit så mailbombad som idag för övrigt. Fick du någonting gjort strutsen?

Jennica... sa...

Jodå, jag blev klar. Jobbade till strax efter sju på kvällen och nu så har vi precis börjat. Sitter och lyssnar på en tjej från IT som går igenom applikationen.

Håll tummarna!!