09 januari 2008

Jag överlevde - allt gick bra!

Phu! Jag överlevde gårdagen! Inga ruttna tomater kastades! :)

Allt gick bra med den utbildning jag höll, jag kände mig själv rätt nöjd. Det finns visserligen förbättringspotential, men eftersom jag ska göra det 2-3 gånger till så har jag ju chans att rätta till det. De som kom verkade också nöjda, det sa de i alla fall. Det känns ju alltid lite extra hemskt om de inte skulle vara nöjda när de rest hit från Frankrike, Belgien, Holland, Italien och Spanien.....

Det har varit en riktig rivstart på arbetsåret 2008! I måndags jobbade jag sent med min presentation/utbildning och igår var det som sagt dags. Idag har jag haft heldagsmöte och nu är jag helt slut!

Jens är i Göteborg med jobbet och ska stanna där tills i morgon, så ikväll är jag och Joss ensamma hemma. Det blir nog pannkakor till middag! Christine ska komma in en sväng på kaffe och det ska bli riktigt riktigt mysigt! Det var länge sedan vi sågs nu!

2 kommentarer:

Kim sa...

Såklart det gick bra! =) Heja Acka!

Jennica... sa...

Tack tack!! :)