20 december 2007

Jul-fix

Idag har Jens semester och Jossan ska ha julavslutning, sedan är de lediga. Jag har två dagar kvar på jobbet och sedan är jag ledig i två veckor. Det känns helt overkligt...att det är jul under denna delen av året är ju ingen överraskning precis, men jag har ändå svårt att fatta att jag snart ska vara ledig i två hela veckor!

Idag ska jag köpa mina sista julklappar hade jag tänkt! Det är en sak som har varit otroligt skönt i år! Även om jag inte började så tidigt som jag planerat så har jag inte haft min vanliga hyper-stress över julklapparna, utan det har flutit på bra. Jag är nöjd med mina inköp och har inte känt någon stress alls.

Jag ska också se om jag kan hitta en En till Jossan som hon kan klä och ha på sitt rum. Sedan blir det nog lite mer julpyntande i kväll skulle jag tro. Får nog fylla på Glögg-förrådet också...det har en strykande åtgång!!

Inga kommentarer: