18 december 2007

Jul-Polly!

För ett bra tag sedan så skrev jag ju och berättade om den spännande julutgåvan av Polly - mina favoriter!

Smakerna är glögg, kanel, marsipan, vanilj, saffran och knäck.

Igår fick jag en påse i julklapp av Världens Gulligaste Nellie!!! :)
Och idag syndas det på jobbet.....fast jag har bjudit också....

Vet inte vilken smak som är godast....vissa kan jag inte urskilja och en var inte god.... Tror jag gillar kanel och saffran bäst...och vanilj....och.....

Till Jens: definitivt en "form-svacka" som hör hemma i "fusk-kolumnen"!! :)


7 kommentarer:

Kim sa...

Men! Jag tyckte den såg extremt spännande ut så jag har kikat efter den på Maxi och så när jag varit och handlat. Men jag har inte hittat den! =(

Anonym sa...

Det finns 2 alternativ till att de inte finns på Maxi.

1. Man håller på att märka om fjolårspåsarna till årets.

2. Någon har bunkrat upp.

Björn

Erik och Nellie sa...

Jag tycker att hela julen kan ses som en "formsvacka"... Vi tar nya tag när det nya året börjar!

Anonym sa...

Jag hörde någon säga att det är inte så viktigt vad och hur man man äter mellan Jul och Nyår utan det viktiga är mellan Ny år och Jul.

Björn

Anonym sa...

Meeeen Nellie!! Va gör du! Min sambo är ingen gödko som man bara ger massa foder... sluta upp med sådana dumheter genast!!

Jennica... sa...

Men fy!!! Gödko!!!! Foder!!!!

Kim: Kolla Pressbyrån...har sett den där.

Kim sa...

Hahahaha, kan se det framför mig. Eftersom en dinosaurie har skapats i the dungeon kanske en gödko vore på plats också... hmm...

Och tack, ska kika på Pressbyrån!