15 november 2007

Min Födelsedag!

Jag hade en jätte-bra dag igår!

Dagen började ju super-mysigt med frukost på säng med presenter och sång tillsammans med Joss och Jense.

Sedan blev jag så uppvaktad under dagen med telefonsamtal, mail och SMS och det värmde gott i hjärtat över att så många kom ihåg mig. Jag fick fantastiska blommor från jobbet också.

På kvällen gick vi ut och åt på St. Michels vinkällare i Lund. Jätte-mysig restaurang där vi varit en gång tidigare med Jens familj. Jag åt Parmalindad chevré ost till förrätt, oxfilé Roquefort med potatiskaka och röd vin till huvudrätt. Allt avslutades med cappuchino och tryffel. Jossan åt duktigt, kyckling och klyftpotatis. Jens åt en fisk- och skaldjurssoppa till förrätt och pepparbiff med klyftpotatis till huvudrätt.

Joss var allt annat än nöjd med att vi skulle gå ut och äta. Hon föredrar micromat framför TV'n! :) Men till slut så kom vi iväg och humöret höjdes när vi väl var på väg.

Hemma jobbade snickarna med att gipsa väggar och tak. Rätt skönt att slippa fira födelsedag tillsammans med dem ackompanjerat av skruvdragare och allmänt bankande! :)

Inga kommentarer: