11 oktober 2007

Mys-helg!

Vi ska faktiskt smita iväg i helgen, Jens och jag.
Vi har längtat jätte-mycket efter varandra under denna veckan då han varit borta! Veckorna innan han åkte "sågs" vi inte så mycket heller, det har varit mycket jobb, pärlande och vardag.

Så på lördag, efter Jossans ridning, så ska vi ha helgen för oss själva. Jag tänker inte avslöja vart vi ska eftersom Jens inte vet vart vi ska. Han vet att vi ska iväg någonstans, det var hans förslag, men jag har ordnat med bokningen.

Jag har lite dåligt samvete för Jossan.... Men hon får krama och mysa med sin pappa i morgon kväll och så är vi med henne båda på ridningen på lördag, tar en lugn förmiddag. Sedan ska hon vara hos mormor och morfar så det ska nog inte gå någon nöd på henne! :)

6 kommentarer:

Kim sa...

Myspys! Ja, då är det inte lönt att fråga dem om att få skjuts till Vä på lördag, så då får det bli tåg och buss alltså. Jaja, det funkar väl det med! :)

Jennica... sa...

Ojdå, ställer vi till det...
Vad ska du göra på Väla?
De kanske kan tänka sig att ta joss med sig...?

Jennica... sa...

Oj igen! Ser nu att du inte skrev Väla utan Vä!!! :)
Antar att det är tennis på G?

Kim sa...

Nej, de behöver inte krångla, tänkte bara fråga om de inte hade något annat för sig. Vi har seriematch där, så det lär väl ta större delen av dagen. Vi är tre stycken som ska spela, två utan körkort, men vi har ändå ingen bil. :)

Jennica... sa...

Cabben är på service annars hade du kunnat låna den...

Kim sa...

Oj vad trevligt, fast den hade jag blivit helt nervös av att låna! Stella var lite behändigare storlek. :)