07 oktober 2007

Bio!

Jag och Jossan kom iväg på bio! Vi såg "Shrek den tredje" i Lund.
Jätte-mysigt att åka iväg bara hon och jag.

Det blev en mysig kväll. Filmen var bra (fast jag tyckte nog att 2:an var bättre....) och vi åt massor av popcorn och dricka!

Nu ligger jag här i sängen med tangentbordet på magen och känner mig som Jens! :)
På tal om Jens så SMS'ade han tidigare. Han har sett 6 delfiner!!!! Som han fick med på film!! Under ytan alltså.
Så himla häftigt!!

Nu ska denna lilla feg-råttan sova. Jag är så trött och jag har fortfarande lite ont i halsen, så sömn behövs. Bara jag kan sluta ligga och lyssna efter en massa ljud..... Speciellt som detta hus är fullt av konstiga ljud som låter och knäpper och smäller hela tiden!!

Tur att jag har min lilla Joss som ligger här och snarkar brevid mig!!! När man tittar på henne så svämmar man över av kärlek och då känns det lite lugnare igen! :)

Godnatt!!!

Inga kommentarer: