03 september 2007

Pärlor!

För ett tag sedan kom jag och Mollys mamma, Christine, på att vi båda "pärlar", dvs gör halsband och armband! Vi har jämfört våra alster och tittat på varandras pärlor.

Nu har vi bestämt oss för att slå våra påsar ihop och ha ett smyckeparty tillsammans! Det känns rätt skönt att göra det tillsammans med någon och så är det jätte-bra att ha någon som sporrar mig och får mig att komma igång. Fast jag undrar hur många timmar hon har på sina dygn.....jag förstår inte riktigt hur hon hinner med....

Men kul är det, och jag är så glad att jag kommit igång igen. Det är verkligen roligt, och det ska bli spännande att bjuda in våra vänner till ett gemensamt smyckeparty! Nu ska det bara planeras in och sedan får jag lägga i en högre växel om jag ska hinna få ihop något!

Så om någon har hittat receptet för att utöka dygnet med några extra timmar, hör gärna av er! :)

Inga kommentarer: