25 september 2007

Fantastisk Cappuchino!


Foto: Designonline.se

Efter diverse klagomål så kommer det här även en recension på ett fantastiskt gott kaffe som jag drack igår! :)

På väg hem från Bokklubben igår så körde jag hem till Kim, för att lämna en jacka som hon glömt hos oss. Hon var gullig och bjöd mig på Cappuchino och smaskig choklad.

Det var en super-duper-god Cappuchino!! Perfekt skum, god smak och kanel på toppen - precis som det ska vara. Detta serverades i jätte-fina muggar från Menu.

6 kommentarer:

Kim sa...

Hurra! =D Men du måste ha tyckt om den med tanke på att den var slut innan jag hunnit smaka nästan. ;)

Anonym sa...

Tänk den gammla goda tiden när du inte ens drack kaffe.... ...och nu är du kaffeexpert.. ..börjar du bli vuxen :-)

Kim sa...

Vem av oss? ;)

Anonym sa...

Eftersom det var Anders som sa det, och med tanke på att han tycker att det är lika kul att "skoja" om min ålder som du Kimman - så antar jag att han menar dig. Eftersom han skriver "börjar bli vuxen"!!! :)

Anonym sa...

*s*
Det var nog lite till er båda, jag sprider mina roligheter lika mellan kusinerna :-)

Kim sa...

Demokrati på högsta nivå!