15 augusti 2007

Hål i öronen!

Josefine har länge frågat om hon får göra hål i öronen. Jag har försökt hålla emot men sagt att när hon fyller sju år och ska börja i ettan, då är det ok. Och det är ju nu!! Oj, vad tiden gick fort! :)

Jag har ju själv inte hål i öronen. När jag var liten vågade jag inte, när jag blev lite äldre skyllde jag på att jag kunde bli nickelallergisk och nu när jag är ännu "lite" äldre så har jag helt enkelt lagt ner.

Men i måndags så åkte vi iväg för att göra hål i öronen - båda två! Jag tyckte det var en kul grej...lite små-tokigt sådär. Så, sagt och gjort.....helt plötsligt så satt jag där på en liten pall och fick mina första örhängen...vid 36 års ålder! :)

Efteråt gick vi och fikade och jämförde hur mycket det sved!! :)
Det var faktiskt en kul grej att göra ihop, kändes lite "små-busigt"!



Jossans lilla öra
med blå
blomma.











Pannkakor -
Mums!!!









Inga kommentarer: