31 maj 2007

Tant Agda 36!

Igår skulle en kollega till mig och Jens berätta en historia för Jens. I den skulle han på något sätt berätta om en äldre person.

"Ja, du vet som Tant Agda 36!"

36?!?!?!?!?!?!?

Så - inte nog med att jag själv dras med lite åldersnoja och panik inför "Beach 2007-formen" (det hade varit skönt att slippa utöva akrobatiska övningar när jag tar på mina jeans!), så ska jag dessutom behöva bli jämförd med en gammal tant av mina kollegor!!!

Hhmpppfffhhh!!!! (uttalas som en rejäl fnysning!)

PS: Den anonyma kollegan är förresten Thore - så det så!!! Som vad jag vet är äldre än Tant Agda! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gubben Thore är inte äldre än tant Agda. Kanske någon månad men inte mer än så.

En anonym kollega! Det höll ända ner till Post scriptum. Det enda som saknas nu är en bild;)

Thore

Anonym sa...

Thore är lite förvirrad över om han är äldre än Tant Agda eller yngre låter det som...

Enligt mig så är ni last-gamla båda två!

Anonym sa...

Jennica, det finns ingen anledning för dig att ha åldersnoja! Inte i jämförelse med mig som tydligen gått och blivit fornhistorisk...

Anonym sa...

Nej, det förstås! :)

Och den där lill-killen, han ignorerar jag! ;)

Hrm....undrar hur gammal den där gubben Thore är....kan det faktiskt vara så att han är ett år yngre än mig....hm....