09 maj 2007

Off to London!

Nu ska jag snart ta tåget till Kastrup för att åka till London. Det är en resa för jobbets räkning, men det ska bli kul ändå. Alltid spännande att komma ut lite. Vi ska till landskontoret och ett varuhus i London området. Jag kommer hem på fredag kväll igen.

Ska också bli spännande att se om jag har planerat min necessär rätt! Nu för tiden - om man enbart har handbagage - så måste allt packas ner i en genomskinlig förslutningsbar plastpåse. Detta är en 1-liters påse och varje förpackning man stoppar ner får högst innehålla 100 ml. Spännande för en tjej som är van vid att den största delen av packningen upptas av necessären! :) Lite överdrivet kanske.....men ändå....!

Får se om det kommer något foto-bevis från London!

See you!

2 kommentarer:

Kim sa...

Nu har jag gått om dig i topplistan på FunBeat, så nu får du ligga i! Och du... länken till In the dungeon funkar ju inte, du har dubbla http. Skärpning skärpning. =)

Jennica... sa...

Länken fixad....träningen har legat nere förra veckan. Nya friska tag!