08 april 2011

Stockholmsweekend utan barn

Ikväll flyger jag till Stockholm för en weekend med min Älskling, utan barn! Han är redan där, han åkte i onsdags och har jobbat några dagar. Vi ska bo hemma hos våra fina vänner Jonas och Johanna och bara mysa och vara tillsammans. Det ska bli så härligt och jag längtar verkligen!

Jossan och Johanna ska vara hemma hos farmor och farfar och i morgon kväll så tar mormor och morfar över. De kommer ha en superhelg de med, med massor av mys. Jossan tycker dock att det är hemskt att mamma lämnar henne såhär, som den dramaqueen hon är, men jag vet att hon kommer att ha det hur bra som helst! :)

För även om jag älskar mina tjejer över allt annat, så ska det bli underbart att få spendera två hela dagar tillsammans med Jens. Bara vi två. Att bara vara vuxna. Promenera lite i stan, ta en fika och sitta länge och prata, umgås med våra vänner - bara vara. Det behöver man ibland.

Så, nästa gång vi hörs så är jag på resande fot! :)

Inga kommentarer: